Šį rudenį Vilniaus miesto savivaldybė klientus pasitinka naujove – nuo šiandien vilniečiai, atvykę į Savivaldybę, vienoje vietoje galės gauti Savivaldybės ir jos įmonių paslaugas: sudaryti paslaugų teikimo sutartis, pateikti prašymą įregistruoti santuoką, pasipildyti Vilniečio kortelę, pasitikrinti atliekų išvežimo grafikus ir kt. Pradeda veikti ir bendrasis klientų aptarnavimo telefonu numeris 19118.
Vilniaus miestas, jo institucijos, infrastruktūra turi taupyti miestiečių ir jo svečių laiką. Gyventojams nėra svarbu, kokios funkcijos ar atsakomybės tarpusavyje pasidalytos, pavyzdžiui, tarp seniūnijos, UAB „Vilniaus vandenys“, AB Vilniaus šilumos tinklų ar kitų Savivaldybės įmonių, padalinių. Jie nori gauti paslaugą sklandžiai, patogiai ir kuo greičiau. Bendro Klientų aptarnavimo centro bandomasis projektas parodys, kaip galime integruoti sistemas, kur dar reikia pasistengti, ir leis ateityje pasiūlyti aukšto lygio aptarnavimo kokybę“, – sakė Administracijos direktorius Povilas Poderskis.
Bendrame Klientų aptarnavimo centre, kuris veiks Savivaldybės pirmajame aukšte, vilniečiai galės gauti: UAB „Vilniaus vandenys“, AB Vilniaus šilumos tinklai, SĮ „Susisiekimo paslaugos“, SĮ „Vilniaus atliekų sistemos administratorius“ (VASA), SĮ „Vilniaus miesto būstas“ ir Civilinės metrikacijos skyriaus teikiamas paslaugas ir informaciją. Plačiau skaitykite >>>
Centro atidarymo akimirkos